Saturday 3 May 2014

DIY' ies

Assalammualaikum,

Syukur Alhamdulillah dapat saya buka blog dengan nama DIYies…. DIY itu  untuk do it yourself dan sambungan ies itu untuk grammar untuk plural jadi dengan harapan blog ini sentiasa bertambah DIY entri untuk tatapan semua.

Angan angan

Saya berangan angan nak menjadikan blog ini sebagai

·         Himpunan maklumat yang boleh dikongsi dengan semua.
·         Menunjukkan hasil yang mempunyai originality
·         Menjadikan blog sebagai tambahan pendapatan


Saya cuba
·         Konsisten kemaskini blog
·         Membuat kiriman post sekerap mungkin
·         Menunjukkan maklumat yang berguna dan dikongsikan

Kali pertama membuka blog ni, nervous untuk memulakan apa yang sepatutnya mula sejak dulu lagi, even setengah orang bercakap it’s not too late ....haha dah tetapi masih ada perasaan too late. my husband selalu minta buka blog, even my mom juga cakap untuk buka blog, first dulu saya rasa macam susah nak komited….dan tak nak kecewakan follower. Saya selalu nasihat husband kalo buat sesuatu tak nak komited jangan cuba….akhirnya kenapa kita tak mencuba.
                Blogging ada banyak kelebihan dan kekurangannya….. saya ada baca blog selama ini sehinggakan cara penulisan pun terpengaruh dengan jenis jenis blog yang saya baca. Oleh itu saya berharap sangat saya dapat bina atau create profile sendiri….
                Sekiranya pengguna mengakses laman web ini, ia merupakan pengakuan dan persetujuan bahawa pengguna terikat kepada syarat-syarat ini dan dengan ini, terbentuklah satu persetujuan di antara pengguna sebagai pengguna, dan DIYies, bagi akses dan/atau penggunaan laman web ini. Sila baca bahagian Terma dan Syarat untuk terus melayari DIYies.
                Sila tinggalkan komen anda untuk saya jejaki anda..terima kasih.

Salam Sayang
Fitriah
Blogger DIYies
5Mei 2014 

No comments:

Post a Comment

Jadual Pertama